Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Vadför ska allt bara så svårt?

Av Lil' Dolly - 26 september 2007 21:34

Hann inte skriva någon blogg igår, hade fullt upp. Först bråkade jag och mor, så jag ringde M för jag ville snacka med någon. Men han svarade inte. Sedan så kom tjejen ifrån klubben vi håller på att starta för jag skulle skriva på lite papper, jag är ju justerare. Sen drog jag och T upp till T för att laga mat med honom. Kom hem, gick och lade mig. Vid 11 ringer M, när jag ligger och sover. han hade tydligen inte haft mobilen med sig, han hade nyss hämtat den och var i Ludvika. Han skulle ringa mig idag sa han istället.

Vaknar, tänker lite till på det där.. Hur kunde han nyss ha hämtat den när han va 2 mil hemifrån? Ja, han ville kanske inte snacka med mig för att han va med någon tjej!?
Åker till skolan, slutar skolan. "Gänget" jag är med har varit rätt taskiga på mig hela dagen, mår piss! Väntar på att M ska ringa, antar att jag kanske börjar få känslor för honom igen, eller är jag bara kär "i jakten på att få tillbaka honom"? Åker bil med far och T i någon timme, och väntar på att han ska ringa. När jag kommer hem skickar jag ett meddelande som mer eller mindre sa att han kan sluta säga saker som han inte gör. Jag får inge svar, ringer 20 min senare. Frågar vad han gör "ligger i bilen och kollar lite" och hör att det är folk i bakgrunden "vem är du med?" "M", svarar han, hans nya ragg typ, men han sa att hon va en snäll men störd brud, alldelles för liten för honom!
Blir så klart jätte ledsen och säger hej då. Ringer igen 1 min senare, ursäktar att jag stör och säger att jag måste snacka med honom, men inte när hon är där. "men ge dig för i helvet" svarar han och jag säger att han inte behöver bli så sur.. han sa att han skulle ringa upp mig, när då frågar jag "om en timme typ" svarar han. Ja, nu är det ju upp till bevis!

Vet inte vadför jag helt plötsligt vill ha honom, vadför vill jag det? DFessutom känns det jättekasst att det va jag som gjorde slut för att jag ville leva livet, ha kul! Och han sa att det va inte kul att festa och strula, men ändå så är det han som har supit skallen av sig, har en massa flirt och har knullat, jag har inte gjort hälften utav det. Jag har inte sett en snopp sedan vi gjorde slut. han sa senast att han älskade mig i söndags tror jag att det va, för det va väl då han va hit?! Men det vette fan... Vill jag bara ha honom för att det är andra som kan få honom nu eller?!

Vadför är allt så jävla svårt hela tiden?

 
 
Anna

Anna

26 september 2007 22:02

Den där M verkar helt dum i huvudet! Inte för att jag känner dig.... men ingen skall bli kallad hora och slampa. Låter mest som du har behov av bekräftelsen. tro mig - jag vet hur det är....

http://www.mittochingenannans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lil' Dolly - 3 april 2008 14:05

Ville bara informera alla minna läsare, som fortfarande läser denna blogga, att jag bytt blogg.   http://keeponbopping.bloggagratis.se http://metrobloggen.se/keeponbopping     ...

Av Lil' Dolly - 17 december 2007 22:08

Ja, det va ju tänkt att jag skulle börja blogga igen, men allt blir inte som man tänkt. har helt enkelt inte riktigt tid att sitta vid datorn för att blogga längre, bara kolla mail typ. Men det är ju lite lustigt, då jag aldrig har något att göra, me...

Av Lil' Dolly - 9 december 2007 22:25

Hade tänkt att evt börja blogga igen om jag orkar.. Vi får se, men gör ett försök.   Träffar en översitter just nu.. Usch och fy, men ändå charmig. Vi får se hur länge jag orkar träffa honom, om inte annat så är det ett bra tidsfördriv, precis som j...

Av Lil' Dolly - 18 oktober 2007 10:51

nu har jag bestämmt mig att ta en paus ett tag, orkar helt enkelt inte blogga.Ses om ett tag framöver. Pöss Pöss...

Av Lil' Dolly - 15 oktober 2007 20:06

Har inte skrivit på ett tag, har inte riktigt orkat. Har inte haft så mycket för mig, har mest vart hemma. Rätt deppig period, men jag kommer över det ;) Hoppas allt är bra med er!...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt favorit husdjur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Hamster
 Fiskar, vatten djur av alla slag
 Iller
 Reptiler av alla slag
 Kanin
 Råtta/Mus
 Häst
 Bondgårdsdjur
 Annat
 Allergisk
 Vill ej ha djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards