Direktlänk till inlägg 29 september 2007

Kopparbergs marken

Av Lil' Dolly - 29 september 2007 15:35

I förrigår ringde M och jag frågade honom om det va något mellan han och M, men han sa att han inte visste. Det roliga är ju att han i Söndags sa att det va en störd brud som gick och sa att dom va tillsammans fast dom inte va det, vadför ska han vara så dum i hövve för?

Igår i skolan ringde han oxå, vi snackade lite osv. Ville säga till honom att jag inte tänkte vara något alternanativ för honom ifall det skulle skita sig med M, för det verkar som att hon vill ha henne. Jag har bestämt mig för att det vore dumt att gå tillbaka till honom!

Och det är ju kopperbergsmarken, kom hem från skolan och åt mat. Satte igång och dricka och drog sedan ut på byn. Kommer inte ihåg så spec mycket, vet att jag strulade mitt gamla "långtids strul"s bästa kompis R iaf, som satt och gjorde psyko analyser på mig hela kvällen ända fram till 4 på morgonen. Hade oxå gått lös på någon cyckel som stog parkerad vid stationen, trodde det va min men jag fick inte upp den och vart arg.

Idag gick jag upp tidigt. Bakade bröd och sedan kom T och D ner och vi bestämde oss för att gå upp på byn. Påväg upp ringer J R och frågar ifall vi ska träffas och så idag, och då sa jag att det får vi väl se. Sedan höll han på och dryga sig lite, ungeför som han alltid gör. Träffade honom igår, va nog därför han ringde.
Sedan fick jag ett meddelande där det typ stod "jag hade trevligt igår, hade du? Fick ditt nr av C, har bara en kr kvar på telefonen." Så jag antog att det va ifrån R, Svarade och sa att det va rätt trevligt om man bortser från alla psyko analyser. Fick sedan ett till som det stod typ "Får låna C telefon, hade som sagt va bara en krona kvar. Meeen vad sägs som att du kommer till Nora i veckan så kan vi vara lite mindre psykologiska." Har inte svarat på det är, men ska göra det senare, typ om att det får vi se..

Nu ska jag dra upp till T och D! Ha det gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lil' Dolly - 3 april 2008 14:05

Ville bara informera alla minna läsare, som fortfarande läser denna blogga, att jag bytt blogg.   http://keeponbopping.bloggagratis.se http://metrobloggen.se/keeponbopping     ...

Av Lil' Dolly - 17 december 2007 22:08

Ja, det va ju tänkt att jag skulle börja blogga igen, men allt blir inte som man tänkt. har helt enkelt inte riktigt tid att sitta vid datorn för att blogga längre, bara kolla mail typ. Men det är ju lite lustigt, då jag aldrig har något att göra, me...

Av Lil' Dolly - 9 december 2007 22:25

Hade tänkt att evt börja blogga igen om jag orkar.. Vi får se, men gör ett försök.   Träffar en översitter just nu.. Usch och fy, men ändå charmig. Vi får se hur länge jag orkar träffa honom, om inte annat så är det ett bra tidsfördriv, precis som j...

Av Lil' Dolly - 18 oktober 2007 10:51

nu har jag bestämmt mig att ta en paus ett tag, orkar helt enkelt inte blogga.Ses om ett tag framöver. Pöss Pöss...

Av Lil' Dolly - 15 oktober 2007 20:06

Har inte skrivit på ett tag, har inte riktigt orkat. Har inte haft så mycket för mig, har mest vart hemma. Rätt deppig period, men jag kommer över det ;) Hoppas allt är bra med er!...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt favorit husdjur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Hamster
 Fiskar, vatten djur av alla slag
 Iller
 Reptiler av alla slag
 Kanin
 Råtta/Mus
 Häst
 Bondgårdsdjur
 Annat
 Allergisk
 Vill ej ha djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards